Witam,
Samochód nie jeździł tak jak powinien. Nie było mocy ponieważ powyżej 100km/h odcinało turbo.
W samochodzie po diagnozie kolegów z forum wyczyszczona została turbawka co pomogło tym że nie odcina mocy, lecz nadal wydaje mi się że przyśpieszenie w tym samochodziku powinno być lepsze. Zrobione zostały kolejne logi. Bardzo bym prosił kolegów fachowców o rzucenie okiem na dane oraz o wypowiedzenie się co jest nie tak bądz czy wszystko jest ok.
Problem z jakim teraz się borykamy to jak to bywa zimą dla silnika diesla problem z paleniem. Długo kręci a jak zapali to puszcza wielkiego bąka dymnego. Świece wymieniłem na boscha gdzie stare NGK też były dobre i grzały.Prąd dochodzi do świec sprawdzałem, przekaźnik działa słychać go jak się wyłącza, lecz jeszcze został zamontowany dodatkowy przycisk umożliwiający reczne podanie prądu do świec w celu lepszego podgrzania oraz dioda sygnalizująca grzanie świec.
Czy problem może tkwić po stronie wtrysków? Czy z tych logów coś się dowiemy na ten temat?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc wszystkim kolegom dla których wielki szacun za diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
Dziękuję za tak szybką odpowiedź.
Kolego a pomożesz mi określić jak z gruszka? Wydłużyć sztangę czy może skrócić?
A co do kąta wtrysku to może on być tym problem ze złym zapalaniem oraz mocą??
Kolego a oprócz tego co zlokalizowałeś wszystko jest ok?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Ok. Dzięki za zaproszenie a masz kanał w razie "w"? Spróbuje sam na razie podziałać, a jeżeli nie będzie śmigało to aż tak daleko nie do Ciebie nie ma
Jak gruchę zacznę ustawiać, sprawdzę oczywiście manualnie czy wszystko chodzi ale jeszcze chciałbym byto wszystko grało, zrobię logi czy wystarczy 003,011?
Ok. Dzięki za zaproszenie a masz kanał w razie "w"? Spróbuje sam na razie podziałać, a jeżeli nie będzie śmigało to aż tak daleko nie do Ciebie nie ma
Jak gruchę zacznę ustawiać, sprawdzę oczywiście manualnie czy wszystko chodzi ale jeszcze chciałbym byto wszystko grało, zrobię logi czy wystarczy 003,011?
Mam kanal oczywiście ale nie lubie się parzyć . beda potrzebne logi 011 BS i 011dynamiczny.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Komentarz